Media, Education, and Change

Johnson, Lesley L.: Media, Education, and Change

This book provides a unique discourse focused on the application of reader-response theory, intermodal expressive therapy models, and technology within contemporary media education paradigms, as they influence educational change. Johnson demonstrates how change in self-concept and teaching and learning practices occurs when teachers and students become involved with media education, specifically self-analysis through «practical» learning experiences. XIII,182 Seiten, broschiert (Counterpoints; Vol. 106/Peter Lang Verlag 2001) Mängelexemplar/near mint

Bestell-Nr.: 91554
Gewicht: 279 g
Sprache: Englisch
Sachgebiete: Publizistik, Medienwissenschaften | Pädagogik, Erziehungswissenschaften
ISBN: 9780820442815
Lieferzeit: 2-7 Tage*
statt 25,95 €
7,95 €
inkl. MwSt., zzgl. Versand

* Gilt für Lieferungen nach Deutschland. Lieferzeiten für alle anderen Länder finden Sie hier.
Vorheriges Buch Zum Sachgebiet 'Publizistik, Medienwissenschaften' Nächstes Buch

Neuere Angebote im Sachgebiet Publizistik, Medienwissenschaften

Kundenlogin:



Passwort vergessen?

Noch kein Kundenlogin?

Ich habe noch kein Kundenlogin und möchte mich registrieren:
Konto erstellen