How to Launch a Magazine in this Digital Age

Hogarth, Mary: How to Launch a Magazine in this Digital Age

'How to Launch a Magazine in this Digital Age' adopts a practical guide for students and inexperienced editors, detailing the process of setting up and launching a new publication - be it digital, print or a combination of both. Using case studies, theoretical/critical insights, and tests/exercises, this is the first how-to to embrace digital technologies, including a companion website with additional support with podcasts, web links, forums and timed live author chats. IX,221 Seiten mit 30 s/w-Abb., broschiert (Bloomsbury Academic 2014) leichte Lagerspuren/minor shelfwear

Bestell-Nr.: 613858
Gewicht: 380 g
Sprache: Englisch
Sachgebiete: Publizistik, Medienwissenschaften | Ratgeber
ISBN: 9781441177995
Lieferzeit: 2-7 Tage*
statt 36,15 €
9,15 €
inkl. MwSt., zzgl. Versand

* Gilt für Lieferungen nach Deutschland. Lieferzeiten für alle anderen Länder finden Sie hier.
Vorheriges Buch Zum Sachgebiet 'Publizistik, Medienwissenschaften' Nächstes Buch

Neuere Angebote im Sachgebiet Publizistik, Medienwissenschaften

Kundenlogin:



Passwort vergessen?

Noch kein Kundenlogin?

Ich habe noch kein Kundenlogin und möchte mich registrieren:
Konto erstellen