Neu im Angebot
Transformative Marketing

Kumar, V./Philip Kotler: Transformative Marketing

Combining New Age Technologies and Human Insights. This book gives an indispensable guide to navigating the shift in customer behavior and discovers how to rally their resources, cultivate capabilities, and forge strategies that harness cutting-edge technologies. In today's tech-centric world, customers crave lightning-fast digital experiences and demand instant solutions. In response, firms are changing the way they do business by accelerating the application of new age technologies, revamping processes, building new organizational structures, and innovating new business models. The authors unveil the secrets of integrating diverse data sources, principles of Marketing 5.0 and employing advanced techniques to unearth profound insights about the customers. XXIX,379 Seiten mit 38 Farbabb., broschiert (Palgrave Executive Essentials/Palgrave Macmillan 2024) leichte Lagerspuren/minor shelfwear

Bestell-Nr.: 124648
Gewicht: 626 g
Sprache: Englisch
Sachgebiete: Naturwissenschaften und Technik | Betriebswirtschaftslehre
ISBN: 9783031596360
Lieferzeit: 2-7 Tage*
statt 37,44 €
24,40 €
inkl. MwSt., zzgl. Versand

* Gilt für Lieferungen nach Deutschland. Lieferzeiten für alle anderen Länder finden Sie hier.
Vorheriges Buch Zum Sachgebiet 'Naturwissenschaften und Technik' Nächstes Buch

Weitere Bücher von V. Kumar

International Marketing Research

Neuere Angebote im Sachgebiet Naturwissenschaften und Technik

Kundenlogin:



Passwort vergessen?

Noch kein Kundenlogin?

Ich habe noch kein Kundenlogin und möchte mich registrieren:
Konto erstellen