Neu im Angebot
Consumer Behavior in Practice

Chan, Eugene Y.: Consumer Behavior in Practice

Strategic Insights for the Modern Marketer. Aimed at marketing students and practitioners, this book places less emphasis on theory but, instead, helps readers to understand why their customers are acting in a certain way or why their marketing activities or initiatives are not (or are) working out. The text examines the relevance of consumer behavior in such marketing topics as advertising and pricing, with topical chapters such as the sharing economy, luxury consumer behavior, and the ideological consumer. Each chapter includes boxes that highlight theory in greater depth; show how the concepts discuss “work” in actual practice; and the relevance of digital and social media marketing. XXI,267 Seiten, broschiert (Palgrave Macmillan 2024) leichte Lagerspuren/minor shelfwear

Bestell-Nr.: 124575
Gewicht: 463 g
Sprache: Englisch
Sachgebiete: Sachbücher | Wirtschaftswissenschaften | Psychologie
ISBN: 9783031509490
Lieferzeit: 2-7 Tage*
statt 69,54 €
49,50 €
inkl. MwSt., zzgl. Versand

* Gilt für Lieferungen nach Deutschland. Lieferzeiten für alle anderen Länder finden Sie hier.
Vorheriges Buch Zum Sachgebiet 'Sachbücher' Nächstes Buch

Neuere Angebote im Sachgebiet Sachbücher

Kundenlogin:



Passwort vergessen?

Noch kein Kundenlogin?

Ich habe noch kein Kundenlogin und möchte mich registrieren:
Konto erstellen